Pracownik działu obsługi klienta

 

Do obowiązków na tym stanowisku należy:

  
  • bieżąca, kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu i online

  • diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów klientów

  • obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz zewnętrznych platform sprzedażowych

  • przyjmowanie i obsługa reklamacji oraz paczek zwrotnych, generowanie dokumentów zwrotnych

  • dokładne i terminowe rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych firmy

    

Wymagania:

  
  • doświadczenia w sprzedaży armatury kuchennej i łazienkowej;

  • wykształcenia min. średniego;

  • znajomości obsługi komputera;

  • łatwości poruszania się po portalu Allegro oraz sklepach internetowych;

  • umiejętności pracy w sytuacjach stresowych;

  • umiejętności szybkiego uczenia się i łatwości nawiązywania kontaktów.

   

Zgłoszenia prosimy składać na adres mailowy: kariera@granitan.pl

   

Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: 

  

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO]